SKRIVET: 2010-12-19, kl 00:13:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 7, mina bästa vänner.

Min bästa tjej vän heter Selina. Hon är en helt fantiskt person som förstår mig alldeles perfekt. Men våran vänskap har inte alltid funnits. Vi bor i samma by, har gått på samma skola men inte i samma klass. Jag i A & hon i D. På lågstadiet var det jag på Park, Hon på Norra. Vi kände varandra inte, men vi gick på samma skola. Selina hade hål i ögonbrynet redan på högstadiet & jag tyckte hon var cool. För sitt hål i ögonbrynet. Hon stack liksom ut, körde sitt eget race liksom. Hon stack inte ut enbart för sitt hål i ögonbrynet, det var bara hennes stil osv. Gymnasiet kom & det visade sig att vi skulle börja i samma klass. Omvårdnadsprogrammet. Vi sa väl inte så värst mycket till varandra, man var trevlig & sådär. Men mer var det inte, vi började ha följe till stationen på morgonen då vi bor ett kvarter ifrån varandra. Eller en skog mellan oss är det för att vara exakt. Andra året på gymnasiet kom vi lite mer varandra nära men det var i trean det hände.
Vi började arbeta tillsammans på lektionerna, vi gjorde projektarbetet tillsammans osv. & vet ni vad? Jag hade inte velat göra det med någon annan, för ingen förstår mig så bra som hon gör. Jag behöver inte ens avsluta en mening förens hon vet vad jag menar. Vi behöver inte höras av varje dag, utan det kan gå några dagar men när vi sedan träffas eller pratas vid så är det som de där dagarna aldrig funnits. Vi tar körkortet tillsammans, vi älskar att träffas över en fika & prata hår, smink, bloggar & äta. Vi älskar att äta. (hehe...)

Båda är laktosintoleranta, har sjuk humor och vi tänker likadant. vi förstår varandra på ett helt underbart sätt. En äkta vän som jag hoppas jag får ha kvar tills jag blir gammal. ♥

Min andra bästa vän, är en bästa kill vän. Eller pojkvän. Min underbara Marcus. Han förstår mig också, på något underligt sätt är vi så olika men ändå väldigt lika. Vi är båda hemmatypen, även om vi inte gett sken av det tidigare. Han vet vad jag menar & vill enbart genom att se mig i ögonen (oftast i alla fall) & vi kan verkligen göra & prata om allt. Han & Selina kompletterar varandra väldigt bra. Dom gör mig bra & får mig att må väldigt bra.


Jag & Selina på balen.


Jag & min stora kärlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: