SKRIVET: 2010-12-15, kl 14:35:02 | PUBLICERAT I: Personligt

Dag 6, min dag

Idag är det helt fel att skriva om "Min dag". Dagen idag är seg, lång tråkig & både jag & M är sjuka.  Han är visserligen mer sjuk än jag. Än så länge har jag:

Haft en rejält sovmorgon, händer typ aldrig. Trots att jag är arbetslös & går hemma hela dagarna.
Mös sen med M, sen cyklade jag hem.
Passat Nathalie

Och sen ska jag äta middag med familjen, för att sedan cykla hem till M igen. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kan behövas när man inte är riktigt på topp!


Anonym

SV:Brukar du lägga till någon ingrediens eller ta bort något när du bakar lussebullarna?



PUBLICERAT: 2010-12-16, 02:11:48 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: