SKRIVET: 2010-12-05, kl 15:13:57 | PUBLICERAT I: Personligt

Dag 4, det här åt jag idag

Vad jag äter under en dag är helt meningslöst att skriva ut här, för det är så himla mycket. Jag är ett matmonster & äter allt som kommer i min väg. I min familj har vi några som matvägrar osv, men det är bara jag som aldrig nekat mat. Skulle aldrig falla mig in. Mat är ju gott...

Denna dagen är inte slut ännu så jag hinner stoppa i mig en hel del innan läggdags men än så länge har jag ätit:

♦ frallor med skinka & gurka till frukost.
♦ ostbågar
♦ och en polkagris (det fanns bara en kvar i godisskålen & den såg sååååå ensam ut, away not liksom? )

Till middag idag blir det kött, stekt potatis & vitlökssås (gjord på creme fraiche som man blandar med något vitlökspulver, kan visa sen!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: