SKRIVET: 2010-12-09, kl 11:50:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Backa... Jajjamensan!

Tjooo!

Imorse ringde klockan, lite för tidigt. Lyckades på något konstigt sätt ta mig upp från sängen, kladda på lite smink i all hast för att sedan cykla till stationen. Svin kallt men kom fram utan att ha blivit en isbit. Rätt lyckat om ni frågar mig. Mötte upp Selina i Klippan, gick mot körskolan & sedan körde vi mot Ängelholm. Jag började köra. Motorstopp direkt. Så går det när man inte har någon gas. Vad tänkte jag med? Tänkte antagligen inte. Resten av körningen gick fint & klarade parkering osv direkt. Även att backa in på en parkeringsplats. Tänk att lilla jag kan köra bil, någorlunda bra i alla fall!

Nu är jag hemma & fick väldigt goda besked alldeles nyss. Men ännu ska jag inte skrika hurra, allt kommer i veckan efter jul. Om jag längtar? En aning ja.... Jag hoppas. Annars flyttar jag till nordpolen & bosätter mig där.

Jag vill bara veta nu, direkt. Så jag kan börja planera mitt liv på ett normalt sätt & leva några veckor fram. Istället för en dag i taget.



Inte fullt så normal....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: