SKRIVET: 2010-12-22, kl 10:23:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

6 månader, ett halvår.

Idag är det exakt 6 månader sen jag & M låg i hans säng i Kvidinge-lägenheten. Det var den dagen då han frågade om vi var ett par eller inte. Jag antar att ni kan gissa vad jag svarade? Den 22 juni, tre dagar innan min 19 års dag, blev vi ett par.

M är min andra halva, han är den som får mig att fungera, på ett väldigt bra sätt. Det är han som tar ner mig på jorden när jag svävar iväg med mina galna ideer & tankar. Han får mig att skratta & le, precis hela tiden. Han vet allt om mig, precis allt. Inga hemligheter. Han får mina fjärilar i magen att flyga runder som idioter.

Jag hoppas & vet långt där inne att det alltid kommer vara vi. Det kan jag redan nu säga, han är allt jag någonsin önskat mig. Han är min drömprins. Min bästa vän. ♥





(fråga inte varför M har min BH runt sig, som en mask) haha!


Anonym

Vad fint! Hoppas lillasyster blir bra snart! & Att det blir bra besked efter jul :) :)

-din falukorv



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: