SKRIVET: 2010-08-30, kl 18:17:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Liten lista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mina student mjukisbyxor och en kello kitty pjamaströja
Vad använder du just nu för skor: Svarta Mc-boots eller mina converse
Favoritfärg på kläder: Svart & vitt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Marcus
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Delar inte med mig av mina drinkar ;) Nej , men det var nog Emelie.
Du gick på bio med: Marcus
Du gick på stan med: Marcus

Senaste
Låt du hörde:
Bumpy ride.
Film du såg: Bröllopsfotografen
Mat du åt: Något från jobbet
Festen: Malmöfestivalen i fredags.
Känslan: Jag är trött.
Resa: Malmö
Glädje: När jag är med Marcus.
Boken du läste: Minns ej, läser så mycket hela tiden.
Personen du träffade: Min familj
Personen du pratade i telefon med: Marcus
Personen du fick sms av: Marcus
Gången du var utomhus: Alldeles precis.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns ej, det var längesen.
Saken du köpte:
Mina svarta mc-boot.

Om dig

Namn: Emelie
Ålder: 19
Smeknamn: Emmy,
Syskon: tre små systrar och en lillebror.
Sysselsättning: Latar mig
Bra egenskaper: omtänksam
Dåliga egenskaper: Jag har lätt för att bli arg
Hårfärg: tråkig brun färg
Ögonfärg: blå gröna
Skostorlek: 37/38 eller 39. Beror helt på skon.



bilden är från vår miniklass träff i sommras. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: