SKRIVET: 2010-08-11, kl 19:44:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

träna min stora magruta...

Istället för att baka tog jag mig i kragen och fick upp min redan för jävla snygga kropp på dunder-maskinen och det blev några sit ups också... Vad hände med mig, vava va....

Nej, runt ut sagt så har jag tröttnat på att ha en pojkvän med flera magrutor istället för en stor som jag har. Jag vill också ha magrutor, dock inte så som min boy. Det hade ju inte sett klokt ut, men samtidigt gillar jag min laktosmage och min stora magruta, nåja, vi får se hur det hela slutar!

Började lugnt idag, blev en kvart på maskinen och hur många såna sit ups jag gjorde,, minns jag faktiskt inte. Tappade räkningen då jag började tänka på hur otroligt mycket kläder jag köpt den senaste tiden, inte konstigt att det ekar tomt på kontot nu. Får visa er lite av plaggen senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: