SKRIVET: 2010-08-10, kl 18:28:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag 10 augusti

Inatt ville jag bara försvinna, vilket huvudvärk jag fick bara sådär, låg och vred mig länge medans M låg brevid och snarkade... Hade lust att kväva honom med kudden ett tag, hehe. Nej, menade inte allvar men när någon sover så gott och sött, medans man själv bara inte kan och huvudet dunkar på i hundra 90.... Inget att rekommendera. Sjukanmälde mig från jobbet imorse, sjukt ångest över det men var totalt slut samt att halsen börjat krångla, börjar kännas att sommaren lider mot sitt  slut. Suck, ge mig värme igen. 

M åkte iväg för att fixa lite hockey saker, märkte knappt att han åkte förens han pussade mig på pannan när han kom tillbaka några timmar senare. Sedan kröp vi ner i soffan med våra täcken och såg på film, tecknad. Det är bäst när man inte mår bra, tecknat är föresten alltid bäst. Jag gjorde lite mat innan, hamburgare och vitlökskroketter. Mums mums, innan hatade jag och stå i köket, hatade att laga mat men nu har jag börjat tycka om det allt mer. Det är roligt men tråkigt att komma på vad man ska äta, alltid lika svårt!

Nu är han iväg och tränar, och jag sitter här. Like always. Tänkte hoppa in i duschen, göra hårinpackning och leta upp en pincett. Mina ögonbryn behöver verkligen plockas, misstänker dock att den lyckades komma ner i systers väska när hon åkte iväg till sin boy. Hrmp, not good.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: