SKRIVET: 2010-08-04, kl 22:27:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbar och står i.

Denna veckan är det bara jobb som gäller, eller ja till och med imorgon sen är jag allt lång ledig. Börjar igen på måndag och har nästa helg att jobba, sista helgen sen har jag bara ett fåtala turer kvar sen är mitt sommarvik över. Not fun överhuvudtaget men vad ska man göra?

Jobbade min första natt natten till idag, vak. 9.5 timme där man nästan bara satt rakt upp och ner, tittade på tv, läste och råkade slumra till en stund då och då. Tiden segade sig fram, speciellt i slutet och frös gjorde jag. Förstår inte varför jag inte tog med mig en tjocktröja... Nåja, då vet jag det till nästa gång, godis och något annat gott att tugga på ska jag med ha med mig..

Nu kommer snart prinsen min, och Jocke. Tröttisar är vad de är nu när de tränar så mycket var dag. Duktiga är dom. Ska slänga mig i duschen innan de kommer, luktar gammal....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: