SKRIVET: 2010-08-09, kl 16:08:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

höst

Hej!

Det blir inte mycket tid till bloggen, antar att det blir mer bloggande i höst. Det brukar vara så... Men det märks att det börjar närma sig höst, både i butikerna och på vädret. Äntligen kommer min favorit årstid. Man kan göra snygga sminkningar varje dag, man får lov att tända ljus på kvällarna (givetvis kan man göra det vår/sommar också men mysigare på hösten) och gosiga koftor används flitigt. Skinnjackan blir inte för varm att använda och snygga stövlar och mc kängor... Ge mig höst nu! Även färgerna på loven blir så otroligt fina och den där sommarflirten blir till allvar eller så dör det ut. Det är allt härligt när sommaren börjar ta slut...

Nu när jag haft mina lediga dagar har jag bott hos, otroligt mysigt att få vakna upp vid hans sida varje morgon. Mindre mysigt att brottas om täcket mitt i natten, men det är ju sånt som har sin charm. Lagat mat tillsammans, det är också väldigt mysigt. Pratat och kommit varandra mycket nära. Tänk vad lätt det är att prata, och när båda förstår, utan att några direkta ord sägs - det är en underbar känsla.



lekte köttbulle på tåget in till stan, Helsingborgsfestivalen förra helgen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: