SKRIVET: 2010-08-30, kl 07:07:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Att bli vuxen

Godmorgon solstrålar....

Själv är jag långt ifrån en solstråle just nu, är trött och har otroligt ont i halsen/ hela kroppen. Sjukis med andra ord, men blev inringd idag från jobb - jag tog det. Utan att riktigt tänka efter, dumt nog. Men vi får se hur det går, men lite värktabletter ska jag nog reda ut dagen ganska bra, tror jag i alla fall.

Bloggen liksom glöms bort här i allt, det är lite rörigt just nu i mitt liv. Egentligen inte, jag rör nog till det ganska bra själv... Skulle jag tro. Många gånger har jag tänkt att packa mina saker och flytta till nordpolen eller något liknande, bara lämna allt för att sen komma tillbaka. Då får gärna någon vänlig själ ha fixat mitt liv, med jobb och sådära. Helst fått in mig på högskolan också. Gärna vunnit lite, ganska mycket, pengar. Drömma kan man. 

Tror det kallas att bli vuxen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: